Przejdź do treści
Przejdź do stopki

Wycieczka klas czwartych

Treść

Dnia 29 października bieżącego roku obydwie klasy czwarte wraz z wychowawcami wybrały się na wycieczkę do Nowego Sącza i Grybowa.

Pierwszym punktem programu wspólnego wyjazdu była wizyta w Miasteczku Galicyjskim
w Nowym Sączu, które jest rekonstrukcją zabudowy małomiasteczkowej. Przewodnicy opowiadali nam, jak były wznoszone i wyposażane budynki oraz gdzie w takim mieście znajdowały się zakłady stolarza, fotografa, fryzjera, poczta, apteka, cukiernia, sklep czy straż pożarna.  Zwiedzanie Miasteczka Galicyjskiego zakończył zakup pamiątek.

Następnie autobus zawiózł nas do parku trampolin ,,Jump Manii”. Po przebraniu się w strój sportowy i założeniu specjalnych antypoślizgowych skarpetek mieliśmy rozgrzewkę z instruktorem, później korzystaliśmy z atrakcji, które oferował nam park. Zabawy było co niemiara! Spędziliśmy tam aż 1,5 godziny. Sala trampolin była sporych rozmiarów, więc czas przeznaczony na zabawę minął bardzo szybko. Na koniec zrobiliśmy pamiątkowe zdjęcie.

Z parku trampolin udaliśmy się na przerwę obiadową do Mc Donald ‘s.

Ostatnim etapem naszej wycieczki był pobyt w zamku Stara Baśń w Grybowie, gdzie w sali tronowej odbyliśmy podróż w czasie, stając się na chwilę średniowiecznymi władcami oraz ich dworem. Panie przewodnik oprowadziły nas po zamku, pokazały nam wieże strzelnicze, zamkowy dziedziniec i piwnice. Zorganizowały dla nas zawody w jeździe na drewnianych koniach napędzanych korbą.

Zmęczeni, ale bardzo zadowoleni wróciliśmy do Gorlic. Wycieczka  dostarczyła mi wspaniałych chwil i niezapomnianych wspomnień. Mam nadzieję, że mimo pandemii, uda nam się zorganizować kolejny wyjazd, którego już nie mogę się doczekać. Polecam wybrać się w te miejsca.